Sunday, April 25, 2010

Az Út.... I.rész

Kedves mindeki,

Kicsit késve ugyan, de talán még nem telt el annyi idő, hogy elfelejtsem élményeimet.
Fényképező gépem nincs uh sajnos saját fotók nem lesznek. De igyekszem Jókai-szerű leírásokkal pótolni:)

Március 8 (hétfő).

Hosszú utamat megkezdem.... Anyagi szempontokat előtérbe helyezve sikerült egy nagyon jó gyors, hatékony járat kombinációt összehoznom.

Reggel 7:30-kor indult az első gépem Londonba. Ez persze azzal jár, hogy 5:30-ra ki kellett érnünk a reptérre. Frissen és kipihentem indultam el. A rohadt malév persze kifizettetett velem egy, még egy londoni jegy értékű túlsúly pótdíjjat. Rohadjanak meg. Hiába próbáltam érvelni, hogy messze megyek kezitcsókolom stb... Melindától nehéz búcsút vettem, majd meghasadt a szivem, de bízom benne, sőt tudom, hogy megfogja ez érni nekünk hosszútávon.

Hála istennek sikerült egy jó ülőhelyet kifognom, mert az egyik vészkijáratnál kaptam, helyet és annyi helye volt a lábamnak, mintha business classon utaztam volna. Végig aludtam az utat Londonig. A Gatwickre érkeztem reggel 8:45 körül. A következő etap csak este 10 kor indult a Heathrow-ról. A csomagjaimat kikellett szednem és magamhoz vennem, mert külön foglaltam Londonig és onnan Melbourne-be. Szerencsére Say Orsival előre megbeszéltem, hogy ameddig Londonba baszom a rezet a cuccaimat lerakhatom náluk az irodába. nagyjából ebéd időre be is értem hozzá, leraktam a csomagjaimat és meg ebédeltünk. Beszélgettünk egy jót, aztán ő visszament dolgozni. Nagyon hideg volt emlékszem és még a végén szakadt egyet Londoni módra, az eső. 8-ra kiértem a Heathrowra, és még 2 órát dekoltam a reptéren mire elindultam. Hála istennek itt nem kellett túl súlyt fizetnem, mert ha kellett volna akkor szerintem a reptéren mosogattam volna egy darabig.

3 comments:

  1. akkor már Londonban is vagy?!
    Homárka

    ReplyDelete
  2. Igen cica már Londonba is vagyok....

    ReplyDelete
  3. Szia Adri!
    Merre jársz mostanság, hogy állnak a dolgaid?
    Skyen nem vagy ott valahol
    ricsi

    ReplyDelete